[ad_1] علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: لیگ طلایی دو و میدانی کشور در سال ۹۸ امشب آغاز می‌شود و اولین مرحله این رقابت‌ها شامگاه پنج شنبه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود که استان قم نیز با تیمی منتخب در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود. وی افزود: در ترکیب تیم […]

[ad_1]

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: لیگ طلایی دو و میدانی کشور در سال ۹۸ امشب آغاز می‌شود و اولین مرحله این رقابت‌ها شامگاه پنج شنبه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود که استان قم نیز با تیمی منتخب در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

وی افزود: در ترکیب تیم دو و میدانی قم که هدایت آن بر عهده محمد رضا اسحاقی است ۱۳ دو و میدانی کار حضور دارند که در مواد دو، پرشی و پرتابی با حریفان مسابقه می دهند و این مسابقات بخشی از لیگ طلایی است که در چند مرحله برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در ترکیب تیم دو و میدانی قم در این رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر با مانع: رضا ملک پور، امیر مقدمی و حسن نیک نظر و در ماده ۱۰۰ متر علی قاسم بابایی، محمدرضا علیپور و محمدرضا فریدی روی پیست می‌روند.

رضایی بیان داشت: همچنین در ماده پرش طول میلاد دریساوی، در ماده پرش بانیزه سیدعلی حسینی و علی محمدعلی زابلی، در ماده ۴۰۰ متر مهدی حاجیلو، در ماده ۱۱۰ متر با مانع علی کشاورز و علی سلامتیان و در ماده پرتاب وزنه محمد حسین اسکندری مسابقه می‌دهند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی کاران قمی در آینده در مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی جوانان و امید به میدان می‌روند ضمن اینکه در مسابقات دانش آموزی جهان در کرواسی نیز ۲ ورزشکار قمی حضور داشتند که یکی از آنها موفق به کسب مدال شد.

[ad_2]