[ad_1] محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ تفلیس گرجستان شرکت خواهد کرد و بر اساس نظر کادر فنی ترکیب کاملی از اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات حضور دارند. وی افزود: در میان دعوت شدگان به تیم ملی و […]

[ad_1]

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ تفلیس گرجستان شرکت خواهد کرد و بر اساس نظر کادر فنی ترکیب کاملی از اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: در میان دعوت شدگان به تیم ملی و نیز نفراتی که در مسابقات بین المللی تفلیس گرجستان حضور خواهد داشت ۳ کشتی گیر قمی  نیزدر ترکیب این تیم حضور دارند و موفقیت در مسابقات گرجستان به معنای تثبیت موقعیت آن‌ها در تیم ملی خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: این ۳ کشتی گیر شامل علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و علی اکبر حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم است که در این میان، علی اکبر حیدری در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نیز حضور داشت و به مقام چهارم رسید.

وزیری بیان داشت: نجاتی و رضایی نیز کشتی گیران جوان ما هستند که به تازگی به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شده‌اند و آینده‌ای روشن برای آن‌ها متصور هستیم و این امیدواری وجود دارد که آن‌ها با وجود سن و سال کم، بتوانند در تیم ملی بزرگسالان باقی بمانند.

وی عنوان کرد: کشتی قم هفته خوبی را سپری کرده است و مدال طلای شاهرخ میکاییلی کشتی گیر دسته ۱۱۰ کیلوگرم استان قم در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان در بلغارستان موجی از شادی و امید را در جامعه ورزش و کشتی استان قم ایجاد کرد.

[ad_2]