[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم نواختن زنگ روز قم که در دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم براساس کلامی که اهل بیت (ع) در شان قم فرمودند که «قم؛ حرم اهل بیت (ع) است» بتوانیم لایق خدمتگزاری باشیم. وی با […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم نواختن زنگ روز قم که در دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم براساس کلامی که اهل بیت (ع) در شان قم فرمودند که «قم؛ حرم اهل بیت (ع) است» بتوانیم لایق خدمتگزاری باشیم.

وی با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و قرار گرفتن بارگاه این بانوی بزرگوار در این شهر گفت: حضور بانوی کرامت در قم برعزت و افتخارات این شهر مقدس افزود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: امیدواریم این شهر همیشه تحت عنایات، صلابت و امنیت باشد و کسانی که به این شهر وارد می شوند با سلام و امنیت وارد شهر بشوند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در روایات آمده است کسانی که نظر سوء به شهر قم  داشته باشند خداوند آنان را سرکوب و نابود می کند، تصریح کرد: از دیرباز برای برهم زدن معارف اهل بیت (ع) و از بین بردن شأن و مقام اهل بیت (ع) تلاش های وسیعی صورت گرفت که در این راستا تلاش های بسیاری شد تا قم را برای پیشبرد اهدافشان نشانه بروند.

وی تاکید کرد: شهر قم از همان ابتدا با توجه به ویژگی خاصی که داشت حتی در زمانی که غیر از مذهب شیعه بر ایران حکومت می کرد، مردم این شهر برمذهب اهل‌بیت (ع) پایبند بودند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه شهر قم هم دوستداران صمیمی و مصممی دارد و هم دشمنانی دارد که به حریم حرم اهل‌بیت (ع) چشم طمع دارند، گفت: در زمان های کنونی و گذشته، بسیار افرادی بودند که برای خارج کردن شهر قم از خاص بودن توطئه کنند.

وی با تاکید براینکه قم دارای ویژگی های خاصی است که مورد هدف دشمنان قرار می گیرد، گفت: شهر خون و قیام از ویژگی های خاص قم است و همین مسئله موجب شده که در تیررس دشمنان قرار بگیرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به حوادث اخیر که موجب ناآرامی در کشور شده بود، بیان کرد: در بسیاری از نقاط کشور این شرارت بوجود آمد و اشرار در برخی نقاط کشور آتش افروزی کردند و در برخی نقاط نیز توان موفقیت پیدا نکردند که از آن جمله شهر قم بود.

وی با بیان اینکه فتنه انگیزان هنوز مردم قم را به درستی نشناخته اند، گفت: دشمنان گمان می کنند با چند شرارت و چند شعار می توانند هویت این شهر را برهم بزنند.

وی با اشاره به غیرت قمی ها نسبت به میزبانی از خاندان اهل بیت (ع)  بیان کرد: مردم این شهر شب ۲۳ ربیع الاول در مراسم باشکوهی از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به قم استقبال می کنند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: مردم قم فردا در حرکتی خاص به خیابان ها می آیند تا حرکت اشراری که در این چند روز اوضاع کشور را آشفته کردند، محکوم کنند.

وی با بیان اینکه مردم قم به دشمنان نشان می دهند، که اینجا قم است و هیچ شرارتی را برنمی تابند، گفت: مردم با خروج خود نسبت به حرکت کور دشمنان نشان می دهند اینجا، قم شهر کریمه اهل بیت (ع) و شهر خون و قیام است.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]