رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز کمترین و بیشترین دمای استان ۱۶ درجه و ۴۱ درجه است، همچنین فردا بیشترین و کمترین دما در قم هم به ترتیب ۱۶ درجه و ۴۱ درجه خواهد بود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری با وزش باد همراه بوده و جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم ۱۶ درجه و ۴۱ درجه است، فردا نیز بیشترین و کمترین دما در استان به ترتیب ۱۶ درجه و ۴۱ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز شنبه هفته آینده حداقل و حداکثر دمای استان ۱۶ درجه و ۴۰ درجه است، در آن روز آب و هوای قم صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه جمکران با ۴۱ درجه و شهر قم با ۱۶ درجه بود.

قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی اظهار کرد: برای سه روز آینده برای اغلب نقاط کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش بینی شده است، تا آخر هفته در مناطق غربی و جنوب غربی کشور، دامنه‌های جنوبی و شمالی رشته کوه البرز و نیز نواحی مرکزی کشور ماندگاری هوای گرم را خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۱۶ درجه و ۴۱ درجه بود.