[ad_1] علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: دو و میدانی کاران قم پس از ۳ قهرمانی در سال ۹۷ از ماه آینده برای دفاع از قهرمانی خود در مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور از تیرماه وارد کارزار می‌شوند و به همین منظور تمرینات دو و میدانی کاران در پیست ورزشگاه شهید […]

[ad_1]

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: دو و میدانی کاران قم پس از ۳ قهرمانی در سال ۹۷ از ماه آینده برای دفاع از قهرمانی خود در مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور از تیرماه وارد کارزار می‌شوند و به همین منظور تمرینات دو و میدانی کاران در پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم در حال انجام است.

وی افزود: دو و میدانی قم سال گذشته در سالی فوق العاده در هر ۳ رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شد و این موفقیت با توجه به داشته‌های مالی و نیروی انسانی نه چندان پرتعداد اتفاق ویژه و مهمی بود که نباید به سادگی از آن عبور کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: از تیرماه امسال به دنبال دفاع از این عناوین خواهیم بود گرچه کار هرگز ساده نیست زیرا در رده‌های پایه هر سال تعدادی از ورزشکاران به رده سنی بالاتر انتقال پیدا می‌کنند و تیم‌ها از داشته‌های ثابتی بهره‌مند نیستند با این حال تلاش ما بر حفظ اعتبار قم در دو و میدانی کشور است.

رضایی در پاسخ به این سوال که فرآیند پشتوانه سازی برای دو و میدانی چگونه انجام می‌شود، بیان داشت: برنامه ما بر این است که بتوانیم هر سال در رده سنی نوجوانان و نونهالان حداقل ۲ دو و میدانی کار مستعد و آینده دار به ترکیب دو و میدانی کاران قم اضافه کنیم و نیروی انسانی در اختیارمان نیز تا سال‌های سال می‌توانند مسابقه دهند و پیشرفت کنند. تلاش ما بر این است که همواره در بخش پایه ورودی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: استعدادیابی دو و میدانی از طریق همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش قم صورت می‌گیرد و چهره‌های مستعد در مواد گوناگون شناسایی و به تمرینات تخصصی فراخوانده می‌شوند به طوری که بسیاری از استعدادهای فعلی ما حاصل این ساز و کار هستند.

[ad_2]