حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) همراه سید مهدی صادقی استاندار قم با خانواده معظم شهیدان بیطرفان، لطفی و باطنی دیدار کردند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در دیدار با خانواده های شهدا اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی دنباله رو مسیر و حرکت اهل بیت علیهم السلام بودند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با بیان اینکه ماندگاری نهضت اسلامی نتیجه از خود گذشتگی شهدای بزرگوار و خانواده معظم ایشان است افزود: مسئولان کشور بایستی راه این عزیزان را با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم ادامه دهند.

وی همچنین مسئله ی توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ را مورد توجه قرار داد و با اشاره به سنگ اندازی های آمریکا برای برهم زدن این توافق گفت: این مسئله نماینگر این است که مسئولان آمریکا در این توافق احساس برد نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: هرگونه تخطی از این توافق از سوی آمریکا ناقض قوانین بین المللی خواهد بود.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به جانفشانی شهدا و ایثارگران در دو مقطع قبل و پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: سربلندی نظام اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی این انسانهای بزرگ است.

وی با تاکید بر سرلوحه قرار گرفتن مرام شهدا در زندگی مردم و مسئولان افزود: بایستی در راستای حفظ میراث این عزیزان مخلصانه تلاش کنیم.