[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی جوانان کشور در مرحله اول در گرگان برگزار شد و مسابقات تور رده‌های جوانان و نوجوانان نیز در نخستین مرحله به طور مشترک در اراک به انجام رسید و نمایندگان قم در این ۲ دوره مسابقه حضور داشتند. در تور ایرانی تنیس روی میز […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی جوانان کشور در مرحله اول در گرگان برگزار شد و مسابقات تور رده‌های جوانان و نوجوانان نیز در نخستین مرحله به طور مشترک در اراک به انجام رسید و نمایندگان قم در این ۲ دوره مسابقه حضور داشتند.

در تور ایرانی تنیس روی میز جوانان پسر کشور در گرگان و در مرحله حذفی، سید علی سجادیان موفق‌ترین چهره قم در این مسابقات بود که تا یک چهارم نهایی پیش رفت. سجادیان که چندی پیش قهرمان تور نوجوانان شده بود این بار در رده جوانان، در مرحله حذفی با عبور از نماینده همدان مجبور به قربانی کردن ۲ همشهری خود شد.

وی ابتدا در مصاف با پویا وفایی در یک دربی نزدیک و نفس گیر ۴ بر ۳ پیروز شد و سپس محمد محمدی دیگر بازیکن قمی را ۴ بر یک برد اما شکست ۴ بر ۲ برابر آرین غفاری او را در جمع ۸ نفر برتر کشور متوقف کرد.

با این وجود رتبه هشتم در این مسابقات در حالی که او هنوز یک پینگ پنگ باز نوجوان است رتبه قابل توجهی برای او به شمار می‌آید. سجادیان در حالی به بلوغ فنی نزدیک می‌شود که درخشش پیاپی وی در ۲ دوره مسابقه سنگین و نفس گیر اتفاقی نیست.

احمدرضا جمالو و میلاد عباسی دیگر پینگ پنگ بازان جوان قم در دور اول حذفی با شکست مشابه ۴ بر یک برابر نمایندگان گلستان و آذربایجان غربی حذف شدند. سید محسن سجادی نیز در دور اول حذفی در یک مسابقه نزدیک ۴ بر ۳ به نماینده استان مرکزی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عملکرد دختران پینگ پنگ باز در گرگان

در تور ایرانی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان دختر کشور در اراک در رده جوانان، ساره احمدی در مرحله حذفی ابتدا با پیروزی ۴ بر یک بر نگار وفایی پور راهی دور بعد شد اما سپس مغلوب نماینده گلستان شد تا در یک شانزدهم به کار خود پایان دهد.

مهسا رشیدی نژاد دیگر نماینده قم در دور حذفی در قرعه‌ای دشوار به الینا رحیمی ستاره نوجوانان ایران از آذربایجان غربی برخورد و این قرعه نامناسب او را از مسابقات خارج کرد.

در رده نوجوانان، زهرا مصباحی در دور اول حذفی در یک بازی نزدیک به نماینده توابع تهران باخت و از دور مسابقات کنار رفت. زهرا رضا حاجی بیدگلی و مهسا رشیدی نژاد نیز همین سرنوشت را داشتند و با شکست برابر حریفانی از خراسان رضوی و البرز حذف شدند.

[ad_2]