[ad_1] سید مهدی غیاثی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره شکست ۳ بر صفر تیم فوتسال محمد سیمای قم برابر مقاومت شهرداری کرج در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: لایق شکست برابر مقاومت کرج نبودیم و نتیجه‌ای که در کرج رخ داد منصفانه و گویای تفاوت فنی دو تیم نبود و این را […]

[ad_1]

سید مهدی غیاثی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه درباره شکست ۳ بر صفر تیم فوتسال محمد سیمای قم برابر مقاومت شهرداری کرج در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: لایق شکست برابر مقاومت کرج نبودیم و نتیجه‌ای که در کرج رخ داد منصفانه و گویای تفاوت فنی دو تیم نبود و این را در آینده اثبات می‌کنیم.

وی افزود: شکست تیم محمد سیما برابر مقاومت کرج اتفاق بود اما باید از این اتفاق درس بگیریم. ما نباید اجازه دهیم تا در مسابقاتی که پیروزی در دسترس ماست اسیر اشتباهاتی شویم که در نهایت برای تیم حسرت به ارمغان بیاورد. همه ما از این شکست درس می‌گیریم و باید به سرعت شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم گفت: جریان بازی برابر مقاومت کرج به گونه‌ای بود که انتظار داشتیم در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به گل برسیم. اعتقاد دارم اگر در موقعیتی که توپ در مقابل دروازه خالی تیم میزبان و در وضعیت صد در صد گل به تیرک دروازه برخورد کرد، به گل تبدیل می‌شد شاید این برتری ۳ بر صفر اکنون به جای اینکه سهم میزبان شود از آن ما بود.

غیاثی بیان داشت: فوتسال همین است و این بخشی از ذات فوتبال و فوتسال است که از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنید و در ادامه مجبور می‌شوید شکست را بپذیرید. با این وجود همه چیز برای ما در کرج به پایان رسیده است. قصد نداریم وقت خود را روی حسرت خوردن تلف کنیم و همه چیز برای ما بازی با ارژن است.

وی عنوان کرد: تمام ذهن تیم معطوف بازی هفته دوم و خانگی برابر ارژن شیراز است که چهارشنبه برگزار می‌شود و فرصت زیادی برای آماده شدن برای این مسابقه نداریم. نگاهمان رو به جلو است و امیدوارم با درس‌های بازی کرج، عزم جزم تیمی و حمایت هواداران در بازی با ارژن اولین پیروزی فصل را به دست بیاوریم.

[ad_2]