بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته تیم فوتبال امید صبا در هفته نخست لیگ برتر میزبان نفت اهواز خواهد بود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم٬ لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور که هرساله با حضور تیم‌ها حاضر در این مسابقات به انجام جذابیت نسبی را دارد.

مسابقات امید کشور با هدف زیرسازی و تربیت بازیکن برای سال آینده فوتبال کشور استارت خورد اما تنها برخی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

تیم فوتبال امیدهای صبا که نماینده استان قم در این مسابقات است در چند سال اخیر رتبه‌ای بهتر از هشتم جدول به دست نیاورده است.

صبایی‌ها فصل گذشته با هدایت رضا گلباشی یک نیم فصل رؤیایی را پشت سر گذاشتند اما در دور برگشت مسابقات نتوانستند نتایج خوب دور رفت را تکرار کنند و در نهایت به جایگاه هشتمی بسنده کردند.

اما قرعه‌کشی فصل ۹۶-۹۷ لیگ برتر فوتبال امید کشور در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به انجام رسید و ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

نمایندگان فوتبال استان قم در هفته نخست میزبان نفت اهواز خواهند بود٬ دیداری که هنوز برنامه برگزاری آن از سوی سازمان لیگ اعلام‌نشده است اما به نظر می‌رسد در هفته نخست شهریورماه سوت آغاز مسابقات به صدا در بیاید.‏

با این‌ وجود هنوز خبری از کادر فنی و بازیکنان صبایی‌ها به گوش نمی‌رسد٬ در فصل گذشته هجمه‌های بسیاری از سوی اهالی فوتبال قم و حتی برنامه تلویزیونی نود به دلیل وجود بازیکنانی که با دادن پول وارد تیم شدند و حتی وجود بسیار زیاد بازیکنان غیربومی بر روی این تیم بود.

حالا باید دید در فصل جدید نیز چنین هجمه و گمانه‌زنی حوالی تیم امید صبا می‌چرخد.