دومین هفته رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی مشترک فوتبالیست‌های جوان تیم هنگ به پایان رسید.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، امسال ۱۰ تیم در مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم حضور دارند و برای کسب مقام قهرمانی و به دست آوردن سهمیه فوتبال قم در رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان کشور به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در هفته نخست این رقابت‌ها تیم سهیل یک بر صفر از سد عقاب عبور کرد، وحدت برابر پیام با تساوی دو بر دو متوقف شد، هنگ با ۹ گل از سد آریا گذشت و پناه‌آفرین با حساب پنج بر یک از سد هما گذشت، ضمن اینکه مسابقه سیاه‌جامگان با آبادگران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم نیز جذاب، پرگل و تماشایی بود و در یکی از این بازی‌ها تیم هنگ با سه گل از سد عقاب گذشت، سیاه‌جامگان در دیداری پرگل و جذاب با نتیجه جالب توجه ۶ بر صفر وحدت را در هم کوبید و فوتبالیست‌ها سهیل در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با یک گل از سد آبادگران گذشت.

این در حالی است که پرگل‌ترین و بهترین نتیجه هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم را نیز تیم پناه‌آفرین کسب کرد و با هشت گل از سد تیم پیام گذشت، ضمن اینکه آریا با نتیجه دو بر یک از سد هما گذشت و سه امتیاز با ارزش از این مسابقه حساس به دست آورد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم تا پایان هفته دوم تیم هنگ با دو برد، ۱۲ گل زده و ۶ امتیاز در صدر ایستاده است، پناه‌آفرین و سهیل با دو برد و ۶ امتیاز بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی جای گرفته‌اند و در تعقیب صدرنشین هستند.

سیاه‌جامگان با یک برد، یک تساوی و ۴ امتیاز، آریا با یک برد، یک باخت و سه امتیاز، وحدت با یک تساوی، یک باخت و یک امتیاز، پیام با یک تساوی، یک باخت و یک امتیاز و تیم‌های عقاب و هما با دو باخت به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

تیم هنگ در حالی خود را برای دومین سال متوالی به عنوان مدعی قهرمانی در فوتبال جوانان باشگاه‌های قم معرفی کرده است که مربیگری این تیم را دو تن از مربیان با سابقه فوتبال قم یعنی علی شریفی و عباس رحمانی بر عهده دارند و سرپرستی تیم را عادل ضرغامی انجام می‌دهد.