×
×

طرح جلوگیری از ناهنجاری‌های ظاهری در اصناف قم اجرا می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17565
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، بیان کرد: مساجد نتوانسته‌اند به جایگاه محوری خود در میان مردم برسند که باید برای رسیدن به این جایگاه تلاش لازم را داشته باشند. […]

    طرح جلوگیری از ناهنجاری‌های ظاهری در اصناف قم اجرا می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، بیان کرد: مساجد نتوانسته‌اند به جایگاه محوری خود در میان مردم برسند که باید برای رسیدن به این جایگاه تلاش لازم را داشته باشند.

    وی با اشاره به لزوم استقرار همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار مساجد، افزود: پایگاه‌های بسیج باید با نظر امام جماعت فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

    فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: امیدواریم مباحث مربوط به مسجد زیر نظر ائمه جماعات در مجموعه واحدی انجام شود.

    وی با اشاره به لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر افزود: نیروهای سپاه و بسیج هر شب اقداماتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌دهند.

    سردار شاهچراغی بیان کرد: افرادی را که در فضای مجازی به دنبال تأثیرگذاری منفی در میان مردم به ویژه جوانان هستند و با اقداماتشان شأن قم را زیر سوال می‌برند تحت نظر هستند.

    وی گفت: سپاه پاسداران با کمک نیروی انتظامی به دنبال جلوگیری از ناهنجاری‌ها ظاهری در اصناف است که در این زمینه نیروهای مردمی نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

    فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ابراز کرد: برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تأثیرگذار اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.