[ad_1] وحید میرزایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: طرح «مهربانی در مهر» برای کمک به کودکان و دانش آموزان استان‌های سیل زده در ۲۳ کتابخانه عمومی استان قم از جمله کتابخانه‌های روستایی اجرا می‌شود. وی هدف اجرای طرح «مهربانی در مهر» را تهیه نوشت افزار اسلامی و ایرانی اعلام کرد و گفت: این […]

[ad_1]

وحید میرزایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: طرح «مهربانی در مهر» برای کمک به کودکان و دانش آموزان استان‌های سیل زده در ۲۳ کتابخانه عمومی استان قم از جمله کتابخانه‌های روستایی اجرا می‌شود.

وی هدف اجرای طرح «مهربانی در مهر» را تهیه نوشت افزار اسلامی و ایرانی اعلام کرد و گفت: این طرح از ۲۰ تیرماه در استان قم آغاز شده و تا ۳۰ مردادماه نیز ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هدایای خود را به کتابخانه‌ها اهدا کنند.

معاون اداره کل کتابخانه‌های استان قم ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال هدایای خود به نزدیکترین کتابخانه عمومی استان مراجعه کنند.

میرزایی در ادامه گفت: شایسته است وسائل ارسالی به طرح مهربانی در مهر برای کودکان مناطق سیل‌زده در حد نو باشد و افراد از آوردن ابزار و البسه کهنه خودداری کنند.

[ad_2]