×
×

لزوم برخورد با شبکه‌هایی که فساد را در قم ترویج می‌کنند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17569
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: متأسفاننه نماهای برخی ساختمان‌ها در شهر قم زیبنده این شهر نیست. وی با بیان اینکه برخی از نماها چهره این شهر را تخریب می‌کنند، افزود: […]

    لزوم برخورد با شبکه‌هایی که فساد را در قم ترویج می‌کنند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: متأسفاننه نماهای برخی ساختمان‌ها در شهر قم زیبنده این شهر نیست.

    وی با بیان اینکه برخی از نماها چهره این شهر را تخریب می‌کنند، افزود: لازم است شهرداری در خصوص نماهای ساختمان‌ها در این شهر توجه کافی را داشته باشد.

    مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: مساجد ظرفیت‌های بسیاری دارند و نقش مؤثری در ارائه آموزش‌های لازم به مردم به ویژه نسل جوان خواهند داشت.

    وی با اشاره به لزوم استفاده از توان مبلغان برای بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، افزود: حوزه علمیه خواهران در زمینه توانمندسازی مبلغان گام‌های مؤثری برداشته است.

    حجت‌الاسلام بهجت‌پور بیان کرد: تاکنون ۳۰ هزار نفر از حوزه‌های علمیه خواهران فارغ‌التحصیل شده‌اند که آمادگی لازم را جهت همکاری برای کاهش ناهنجاری‌ها در قم دارند که می‌توان از ظرفیت آنها در مبارزه با مفاسد استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه برخی شبکه‌ها به صورت هدفمند در حال ترویج فساد در قم هستند، افزود: لازم است با شناسایی این شبکه‌ها و مفاسدی که قم را تهدید می‌کند، با هرگونه ناهنجاری در این شهر برخورد شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.