[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد به لزوم تحلیل به موقع از وضعیت اقلام ضروری اشاره و اظهار کرد: تصمیمات مدیران باید یک گام جلوتر از پیش بینی‌های احتمالی بازار […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد به لزوم تحلیل به موقع از وضعیت اقلام ضروری اشاره و اظهار کرد: تصمیمات مدیران باید یک گام جلوتر از پیش بینی‌های احتمالی بازار باشد.

وی به ایجاد تقاضای کاذب در بازار مرغ اشاره و اضافه کرد: عدم اجرایی شدن کامل مصوبات وزارت جهاد کشاورزی در توزیع گوشت مرغ سبب ایجاد این فضا در بازار می‌شود که نیازمند همکاری و تعامل بین استانی است.

استاندار قم با بیان اینکه نباید مرغ در قم بالاتر از قیمت مصوب عرضه شود تصریح کرد: فرمانداری و سازمان صمت در سال جاری موظفند بر قیمت مصوب گوشت و مرغ در استان نظارت و با هرگونه تخلف برخورد داشته باشند.

وی جایگاه قم در حوزه چاپ و نشر را مورد توجه قرار داد و گفت: قم در زمینه کتب دینی و اسلامی دارای مرجعیت بوده و بسیاری از شهرهای دیگر نیاز خود به چاپ کتاب و نشریات را در این استان انجام می‌دهند و لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با این رویکرد در زمینه تأمین ملزومات فعالان چاپ و نشر استان اقدام کند.

سرمست با بیان لزوم پاسخگویی مسئولان در سازمان‌های متبوع تأکید کرد: باید در مورد حضور مدیران در جلسات استانی و لزوم پاسخگویی مدیران در دستگاه‌های مربوطه به ارباب رجوع برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

وی همچنین با انتقاد از ارائه برخی مصوبات غیرکارشناسی در جلسات استان، گفت: تمام مصوبات باید در کمیته‌های فرعی کارشناسی سپس در جلسات با حضور مدیران استان تصمیم‌گیری نهایی صورت پذیرد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت رصد افکار عمومی و ارتباط صمیمانه با شهروندان، خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال در رونق تولید و افزایش رضایتمندی مردم با ولایت پذیری عملی و نتیجه گرا برای مردم ملموس خواهد شد.

[ad_2]