[ad_1] اسرافیل شعاعی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در خصوص قطعی برق در شهرک‌های صنعتی قم، افزود: خوشبختانه با تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان‌های قم و تهران طی امسال هیچ گونه قطعی برق در واحدهای صنعتی قم نداشته‌ایم. وی گفت: در تلاشیم که با تعامل با شرکت توزیع نیروی برق در سالی که با […]

[ad_1]

اسرافیل شعاعی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در خصوص قطعی برق در شهرک‌های صنعتی قم، افزود: خوشبختانه با تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان‌های قم و تهران طی امسال هیچ گونه قطعی برق در واحدهای صنعتی قم نداشته‌ایم.

وی گفت: در تلاشیم که با تعامل با شرکت توزیع نیروی برق در سالی که با عنوان حمایت از تولید نامگذاری شده است حتی شاهد یک ساعت قطعی برق در شهرک‌های صنعتی نباشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار داشت: برخی از واحدها ممکن است در صورت قطعی برق احتمالی در حال تولید باشند در نتیجه با قطعی برق در تولید آنها مشکل ایجاد شود، همچنین در ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی نیز مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی گفت: با شرکت‌های خدماتی مذاکره کرده‌ایم که در زمان پیک مصرف برق، صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

شعاعی در پایان در خصوص صدور مجوز احداث شهرک صنعتی در قم نیز افزود: برای چهار ناحیه و هفت شهرک صنعتی تاکنون مجوز احداث صادر شده است.

[ad_2]