[ad_1] محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور از پنج شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و قم در این مسابقات نماینده خواهد داشت. وی افزود: والیبال قم پس از ۱۲ سال وارد لیگ برتر بانوان می شود و این حضور، فرصت مناسبی برای […]

[ad_1]

محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور از پنج شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و قم در این مسابقات نماینده خواهد داشت.

وی افزود: والیبال قم پس از ۱۲ سال وارد لیگ برتر بانوان می شود و این حضور، فرصت مناسبی برای دختران جوان والیبالیست قمی است که بتوانند از حضور در لیگ و قرار گرفتن در برابر بهترین والیبالیست های ایران، تجارب ارزنده ای به دست بیاورند.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم افق، نماینده قم در لیگ برتر والیبال بانوان است که در هفته نخست در دیداری خارج از خانه به میدان خواهد رفت و اغلب بازیکنان آن را بازیکنان بومی و کم سن و سال تشکیل می دهند.

حلوایی بیان داشت: به این موضوع اذعان داریم که این تیم ممکن است در تمامی مسابقات این فصل خود بازنده باشد و حتی در ابتدای راه نتواند نمایشی در حد و اندازه لیگ برتر ارائه کند اما هدف افق در این فصل به هیچ عنوان کسب نتیجه نیست.

وی عنوان کرد: آن چه برای مربیان و مدیران افق اهمیت دارد و هیئت والیبال استان قم نیز بر آن تاکید داشته میدان دادن به بازیکنان قمی است تا از فرصت قرار گرفتن برابر تیم های بزرگی چون سایپا، اکسون، پیکان و ذوب آهن برای یادگیری استفاده کنند.

[ad_2]