[ad_1] محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تکواندوکار قمی در مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا افتخار تازه‌ای برای ورزش قم رقم زد و با شکست دادن تمامی حریفان خود در اردن مدال طلای آسیا را از آن خود کرد. وی افزود: محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار قمی که همراه با تیم ملی در شهر امان […]

[ad_1]

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تکواندوکار قمی در مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا افتخار تازه‌ای برای ورزش قم رقم زد و با شکست دادن تمامی حریفان خود در اردن مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

وی افزود: محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار قمی که همراه با تیم ملی در شهر امان پایتخت اردن و محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به سر می‌برد در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) در فینال به مصاف تکواندوکار قزاق رفت و بانتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید تا مدال طلا را به دست بیاورد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: این موفقیت، افتخار بزرگی برای تکواندوی قم محسوب می‌شود و جمشیدی طی ۲ سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و حضور در رویدادهای بین المللی متعدد از وی یک تکواندوکار باتجربه پدید آورده است.

جمشیدی با اشاره به حضور تیم تکواندوی نونهالان پسر قم در لیگ کشور بیان داشت: هفته چهارم و پنجم لیگ تکواندوی نونهالان پسر در تهران برگزار شد و تیم هیئت تکواندوی قم ۹ بر یک برابر الوند مرغ شکست خورد و سپس ۶ بر ۴ برابر تیم هیئت تکواندوی استان کردستان به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: تیم تکواندوی دختران قم در هفته اول و دوم لیگ نوجوانان کشور ۲ مسابقه برگزار کرد که در اولین گام ۷ بر ۳ مغلوب تیم هیئت تکواندوی درچه اصفهان شد و سپس ۹ بر یک نتیجه را به تیم اسپریچو تهران واگذار کرد.

[ad_2]