طی شبانه‌روز گذشته، هیچ مورد فوتی کرونا در قم گزارش نشده و در حال حاضر ۳ بیمار کرونا مثبت در مراکز درمانی استان بستری‌اند که حال یک بیمار از آنها وخیم اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه و طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم، ۶ هم‌استانی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شده‌اند و تعداد بیماران بستری مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان به ۱۷ نفر رسیده است.

 

در حال حاضر ۳ بیمار کرونا مثبت در مراکز درمانی قم بستری هستند که حال یکی از آنان بدحال اعلام شده است؛ در ۲۴ منتهی به سوم تیرماه هیچ مورد فوتی کرونا در استان قم گزارش نشده است.

 

شایان ذکر است از ابتدای اجرای طرح همگانی واکسیناسیون کرونا در قم، یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۴۵۸ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

 

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

 

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

 

انتهای پیام/