جانشین پدافند هوایی ارتش با اشاره به تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شی که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، امیر سرتیپ علی رضا الهامی روز جمعه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته مقدس که در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح در آسمان، هوافضا، دریا، زمین و سایر مولفه‌ها، قدرت بازدارندگی بی نظیری را برای ایران به وجود آورده‌اند، اظهار کرد: امنیت امروز ما حاصل جهاد چندین ساله است.

وی با تاکید بر اینکه ایران برابر هر تهدیدی توان دفاع دارد، گفت: قدرت نظامی ایران هر روز درحال افزایش است و دشمن هم به این پیشرفت اعتراف کرده است.

جانشین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی امنیت امروز کشور را حاصل تلاش مضاعف نیروهای مسلح دانست و گفت: دشمن بعثی به امید تجزیه و الحاق بخش‌هایی از خاک مقدس ایران، تجاوز به ایران را آغاز کرد، اما با مجاهدت و فداکاری ملت ایران شکست خورد و به نتیجه نرسید و فداکاری‌ها و فرهنگ دفاع مقدس هنوز در ملت ایران زنده است.

وی با اشاره به تجهیزات و فناوری‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: آسمان ایران امروز برای هیچ پرنده‌ای ایمن نیست و هر شی که بخواهد وارد حریم هوایی ایران شود با پاسخ قاطع رو به رو می‌شود.

انتهای پیام/