[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، ستاد راهیان نور سراسر کشور، برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور ثبت نام به عمل می‌آورد. علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام، به یکی از دو ستاد زیر مراجعه نمایند: ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی(ویژه کاروان های اتوبوسی) ستاد شهید صیاد شیرازی، از اوایل […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، ستاد راهیان نور سراسر کشور، برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور ثبت نام به عمل می‌آورد.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام، به یکی از دو ستاد زیر مراجعه نمایند:

ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی(ویژه کاروان های اتوبوسی)

ستاد شهید صیاد شیرازی، از اوایل سال۸۰ شروع به کار کرد. این ستاد تا به الان بیش از ۳۰۰هزار زائر را ساماندهی محتوایی و پذیرایی کرده است و برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار نموده است. در این ستاد، ارگان‌ها، نهادها، پایگاه‌ها و … می‌توانند با رجوع به سایت ثبت نام کرده تا در مناطق عملیاتی از آنان پذیرایی به عمل بیاید.

ستاد راهیان نور شهید حسن باقری(ویژه خودروهای شخصی)

ستاد شهید حسن باقری که از اسال ۱۳۹۱ شروع به کار کرده و اصلی ترین برنامه این ستاد، راه اندازی راهیان نور با ماشین شخصی است. این ستاد حدودا ۲۰هزار نفر را سازماندهی کرده است.

 

خبر/ آغاز ثبت‌نام بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب

 

لازم به ذکر است که علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.rahiyannoor.ir مراجعه
کنید و در صورت وجود سوال، با شماره‌های
۰۹۱۲۲۵۱۳۸۲۴ (شهید صیاد شیرازی ویژه کاروانهای اتوبوسی) و ۰۹۱۲۶۵۴۰۸۶۵ (شهید حسن باقری ویژه خودروهای شخصی) تماس حاصل فرمایید. /۸۸۲/ ۱۰۱/

[ad_2]