به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛سیدمحمدموسوی منش،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری شهر قم،گفت:همزمان با فرا رسیدن سال نو و استقبال از بهار،۳۶ المان نوروزی در منطقه های هشتگانه انتصاب خواهد گردید. وی اظهار کرد: یکی از محورهای برنامه‌های نوروزی فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان‌های نوروزی هست که به […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛سیدمحمدموسوی منش،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری شهر قم،گفت:همزمان با فرا رسیدن سال نو و استقبال از بهار،۳۶ المان نوروزی در منطقه های هشتگانه انتصاب خواهد گردید.

وی اظهار کرد: یکی از محورهای برنامه‌های نوروزی فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان‌های نوروزی هست که به طور دایم یا موقت در سطح شهر قرار داده شده و فضایی شاد و بهارانه را برای شهروندان و مسافران نوروزی و زائرین کریمه اهل بیت (س) ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در قالب تیم استقبال از بهار که از دی ماه سال جاری متشکل برای آماده سازی فضای شهر در ایام نوروز در دست اقدام هست.