شهردار منطقه یک قم از آماده باش کامل شهرداری این منطقه به منظور خدمات رسانی به منتظران حضرت ولیعصر (عج) خبرداد.

مجید محمدرضاخانی شهردار منطقه یک قم عصر امروز در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، طی سخنانی اظهار کرد: به منظور استقبال از منتظران ظهور حضرت حجت (عج) و پذیرایی از زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران با آماده باش کلیه پرسنل و امکانات منطقه در تلاش هستیم تا خدمات شایسته ای به مراجعه کنندگان ارائه کنیم .

وی ادامه داد: جهت رفاه حال زائرین پارکینگ یاوران مهدی (عج) به استعداد حدود ۱۵۰۰ دستگاه پارک خودرو تسطیح ، خط کشی ، پاکسازی و آماده سازی شده است .

شهردار منطقه یک گفت : ستاد اطلاع رسانی و خدمات شهری منطقه یک در بلوار انتظار مستقر شده است و همکاران محترم منطقه یک تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مناسب به مشتاقان ظهور حضرت حجت (عج) به کار بسته اند .

رضاخانی در ادامه گفت : به منظور رفاه حال زائران تعداد ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی ، روشویی ، آب شرب ، آب غیر شرب جهت مصارف شستشو در اختیار ایشان قرار گرفته است و برای دفع فاضلاب حاصل از شستشو و سرویس ها یک حلقه چاه جذبی نیز حفر شده است .

وی در پایان گفت : به منظور جلوگیری از سر درگمی و هدایت زائرین مسیرهای تحت اختیار این منطقه توسط عوامل محترم ترافیک منطقه خط کشی شده و تابلوهای راهنمایی نیز نصب شده است .

انتهای پیام/