[ad_1] حجت الاسلام محمدرضا قاسمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه تعداد سواد آموزان ثبت نام شده طی سال گذشته در قم ۱۴ هزار نفر بوده است، افزود: طبق آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، تعداد بی سوادان گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ۳۳ هزار نفر بوده‌اند. وی بیان کرد: جشنواره […]

[ad_1]

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه تعداد سواد آموزان ثبت نام شده طی سال گذشته در قم ۱۴ هزار نفر بوده است، افزود: طبق آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، تعداد بی سوادان گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ۳۳ هزار نفر بوده‌اند.

وی بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه به مدت سه تا پنج دقیقه ویژه آموزش دهندگان سوادآموزی برگزار شده که فیلم‌های خود را از آموزش سوادآموزان تهیه و برای ما ارسال می‌کنند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تا شهریورماه آثار ارسال شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در ۱۷ شهریورماه همزمان با روز جهانی سوادآموزی نتایج اعلام و نفرات برتر تقدیر می‌شوند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اکثر سوادآموزان را مادران و پدران خانواده‌ها تشکیل می‌دهند توجه به ارتقای دانش و آگاهی آنها امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

[ad_2]