[ad_1] به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه،‌ طرح ساهب که یک دوره آموزش مجازی مقدماتی است با حضور اساتید، فعالان و صاحب نظران در حوزه بین الملل برای آموزش اصول و کلیات لازم برای تبدیل شدن به یک فعال بین الملل توسط هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی برگزار می‌شود. در این دوره بعد […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه،‌ طرح ساهب که یک دوره آموزش مجازی مقدماتی است با حضور اساتید، فعالان و صاحب نظران در حوزه بین الملل برای آموزش اصول و کلیات لازم برای تبدیل شدن به یک فعال بین الملل توسط هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

در این دوره بعد از معرفی مفصل طرح ساهب، به کشورهای سوریه،‌ فلسطین، عراق،‌ هند، پاکستان و افغانستان،‌ راه‌های تهدید منافع آمریکا و آشنایی مقدماتی با رسانه پرداخته خواهد شد.

 

پوستر ساهب

 

دریافت آموزش‌های عمومی و تخصصی برای فعالیت بین الملل، آشنایی با فعالان، تشکل‌ها،‌ نهادها و مؤسسات فعال در حوزه بین الملل، آؤنایی و ایجاد ارتباط با عناصر همسو با جمهوری اسلامی، شرکت در چند عملیات کوچک و عملیاتی بزرگ در راستای آرمان‌های انقلاب و امکان ادامه همکاری با هسته مرکزی بین الملل از مزایایی شرکت در این طرح است.
گفتنی است این دوره از ۲۰ اسفندماه امسال تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۹ هفته‌ای حداقل ۵ ساعت برگزار می‌شود. /۸۸۲/ ۳۰۳/

[ad_2]