تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم با صدور پیامی در پی ارتحال آیت‌الله صلواتی گفت: این عالم ربانی نه تنها در عالم فقاهت خبره بود که در عالم سیاست نیز از بصیرتی مثال زدنی برخوردار بود و در دوران ستم شاهی پرچم حمایت از امام خمینی(ره) را علیرغم خطرات و تبعاتی که برایش داشت برافراشت و از سابقون در انقلاب اسلامی و مقربان درگاه حق شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی درگذشت آیت الله غلامرضا صلواتی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است؛

انا لله انا الیه الراجعون

درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله غلامرضا صلواتی که عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج معارف حقه اهل بیت علیهم السلام نمود و شاگردان فراوانی را در این راه تربیت کرد قلوب مؤمنان و دوستداران مکتب اهل بیت علیهم السلام را جریحه دار کرد.

این عالم عامل که اخلاق و منشش گویای فضائل معنوی و ایمان راسخ او بود نه تنها در عالم فقاهت خبره بود که در عالم سیاست نیز از بصیرتی مثال زدنی برخوردار بود و در دوران ستم شاهی پرچم حمایت از امام خمینی(ره) را علیرغم خطرات و تبعاتی که برایش داشت برافراشت و از سابقون در انقلاب اسلامی و مقربان درگاه حق شد.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها ارتحال آیت الله صلواتی را به حوزه های علمیه، بیت معظم و بازماندگان ایشان تسلیت می گویم و در پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برایش خواستارم.

سیدمحمد سعیدی
امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم