باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم، با اشاره به بیانات موخر مقام معظم رهبری در راستای تحقق عدالت اظهار کرد: مسئولین متفاوت باید خود را بیننده بیانات مقام معظم رهبری بدانند و در این زمینه نسبت به گذشته تلاش‌های بیشتری دارا باشند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه […]

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم، با اشاره به بیانات موخر مقام معظم رهبری در راستای تحقق عدالت اظهار کرد: مسئولین متفاوت باید خود را بیننده بیانات مقام معظم رهبری بدانند و در این زمینه نسبت به گذشته تلاش‌های بیشتری دارا باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم در مورد مدیریت جهادی اظهار کرد: سه اولویت یعنی مدیریت جهادی، رسیدگی به اقشار ضعیف و ترجیح منفعت های مردم بر منفعت های حزبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، عین عدالت هست.

آیت‌الله ممدوحی تصریح نمود: مدیریت جهادی کار ۲۴ ساعته مسئولین را می‌طلبد که با داعیه کار کنند؛ کار جهادی به معنای گذر کردن از موانع، موانع کوچک و بزرگ را ندیدن و آرمان‌ها را فراموش نکردن هست.

وی با اهتمام بر اینکه مردم محوری و فساد ستیزی از مولفه‌های با اهمیت مدیریت جهادی هست، افزود: مدیر جهادی باید جدیت داشته باشد، خسته نشود و برای خدمت کار خود نشاط و اشتیاق داشته باشد. مدیر جهادی بصیرت دارد و از وجود دشمن غافل نمی‌شود و آرمان‌ها را فراموش نمی‌کند.