به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در میان جمعی از طلاب و دانشجوهای مشهدی گفت:  از دیدار شما بسیار خوشبختم و از احساس های پاک شما به قسمت خودم تشکر می‌کنم. مرجع عالیقدر تشیع با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) به ارزش سپردن […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در میان جمعی از طلاب و دانشجوهای مشهدی گفت:  از دیدار شما بسیار خوشبختم و از احساس های پاک شما به قسمت خودم تشکر می‌کنم.

مرجع عالیقدر تشیع با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) به ارزش سپردن امور به نیروهای جوان و استفاده از حجم بالای آنان اشاره و گفت: امروزه این جوانان می باشند که در برابر تبلیغات مسموم دشمن ایستاده‌اند و قد علم کرده‌اند.

آیت الله مکارم‌شیرازی ضمن اشاره به اینکه امروزه در کشور، مشکلات و مسائلی مثل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و مسائل ذی ربط به زندگی مردم وجود دارد، عنوان نمود: مسائل و مشکلات حال حاضر قابل حل هست. اگر چهار نفر امثال این شخص را مصادره اموال کنند و این اموال را در مسیر حل مشکلات جوانان هزینه کنند، زیادی از مشکلات جوانان حل خواهد گردید. عیب کار ما این هست آن جایی را که باید بچسبیم، کوتاه آمده‌ایم.

وی ضمن اشاره به حضور عده ای مدیر فاسد در دستگاه‌های متفاوت کشور گفت: نمی‌شود چهار پنج هزار ماشین خودسرانه بدون سازگاری و رانت و رشوه وارد کشور گردد؛ اگر در برابر این اشخاص کوتاه بیاییم هیچ مشکلی حل نخواهد گردید.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین‌(ع) گفت: حق ضعیف از قوی باید با قاطعیت گرفته گردد و گر‌نه ملت روی سعادت را نخواهد دید.

وی با اشاره به اظهارات موخر رئیس‌جمهور آمریکا افزود: باید به این‌ها نمایش داد اگر چه مملکت‌مان دچار مشکلاتی هست اما همچنان در برابر آنان ایستاده‌ایم. دشمن با ایجاد تزلزل در عقاید، قصد نفوذ در ذهن جوانان را دارد که البته الحمدلله شما بیدارید و اذن نخواهید داد.