خبرگزاری فارس: یکی از مراجع عظام تقلید اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد باید توسط صدا و سیما در جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی و تبلیغ گردد به همین خاطر رسانه‌ها باید بستر‌های تبلیغی را در اختیار کمیته امداد قرار دهند. آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امشب در دیدار با جمعی از مسؤولان ارشد اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان […]

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع عظام تقلید اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد باید توسط صدا و سیما در جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی و تبلیغ گردد به همین خاطر رسانه‌ها باید بستر‌های تبلیغی را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امشب در دیدار با جمعی از مسؤولان ارشد اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان شهر قم با اشاره به اینکه ایام فاطمیه را هیچ فردی نمی‌تواند فراموش کند، اظهار کرد: به هر میزانی که مخالفان در پی فراموشی و اغماض نسبت به جریان فاطمیه می باشند این جریان نیز مشابه جریان عاشورا قوی‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات زیادی مطلوبی را به مردم عرضه می‌دهد، اظهار کرد: این ظرفیت از رسیدگی به ابعاد متفاوت زندگی نیازمندان قابل تقدیر و کاری بسیار بزرگ است، رویکرد کمیته امداد باید توسط صدا و سیما در جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی تبلیغ گردد به همین خاطر رسانه‌ها باید بستر‌های تبلیغی را در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا این مجموعه مردم را به سمت کار خیر دعوت نماید.

وی از کمیته امداد به‌عنوان یک شجره طیبه غرس‌شده توسط امام خمینی (ره) یاد نمود و دنبال کرد: این شجره طیبه روزانه بزرگ‌تر می‌شود و هر روزه ثمرات زیادی را برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.

این استاد معروف حوزه علمیه شهر قم به تأکید مردم شهر قم در کمک‌رسانی به کمیته امداد اشاره نمود و اضافه کرد: طبق روایاتی از امامن اطهار (ع)، مردم شهر قم افرادی می باشند که برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) کوشش می‌کنند.