[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مدیر جامعه الزهرا در پی درگذشت مسئول شورای استفتائات دفتر رهبری پیام تسلیتی صادر و مجاهدت های آن عالم ربانی را ستود. متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین مدنی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله وانا الیه راجعون امام علی(علیه السلام): اذا مات العالم […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مدیر جامعه الزهرا در پی درگذشت مسئول شورای استفتائات دفتر رهبری پیام تسلیتی صادر و مجاهدت های آن عالم ربانی را ستود.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین مدنی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

امام علی(علیه السلام): اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء الی یوم القیامه (بحارالانوار ج۲ ص ۴۳)

ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه وارسته، آیت الله سید جعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب تاثر شد.

آن عالم وارسته در دوران زندگی خود علاوه بر تلاش های علمی و فقهی و فعالیت های حوزوی و تعلیمی با قبول مسئولیت های سترگ منشأ خدمات ارزنده ای برای نظام و انقلاب اسلامی شد که نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در شورای عالی اقتصاد، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئولیت شورای استفتائات دفتر رهبری بخشی از آن است.

مصیبت فقدان آن عالم پرهیزکار را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما، حوزه های علمیه، بیت‌ شریف، بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان مسئلت دارم.

سید محمود مدنی
مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

/۹۲۴/ج

[ad_2]