حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی در اظهار کرد و گو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفته بود: طرح تربیتی مدرسه ها امین برای اولین بار در ارومیه با حضور ۴۰ نفر از مبلغین برگزار خواهد گردید. وی دنبال کرد: در این طرح مبلغین روش‌ها و متدهای جدید آموزشی […]

اجرای طرح تربیتی مدرسه ها امین در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی در اظهار کرد و گو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفته بود: طرح تربیتی مدرسه ها امین برای اولین بار در ارومیه با حضور ۴۰ نفر از مبلغین برگزار خواهد گردید.

وی دنبال کرد: در این طرح مبلغین روش‌ها و متدهای جدید آموزشی را گذرانده و نحوه همکاری با دانش آموزان، مسئولان و معاونین را می آموزند تا با آمادگی هرچه زیادتر در مدرسه ها امین حضور یابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارشاد با اشاره به اینکه قبل از این مبلغین مدرسه ها امین دوره های آموزشی را در شهر قم می گذراندند، افزود: سال کنونی این طرح برای اولین بار در ارومیه به مدت دو روز برگزار خواهد گردید.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی یادآور گردید: طرح تربیتی مدرسه ها امین به مدت دو روز در ارومیه و در هفته های آتی در نقده، میاندوآب، سلماس، خوی، ماکو و در تکاب و شاهین دژ به طور یکجا برگزار خواهد گردید.

وی تصریح نمود: این طرح تا انتهاء تیرماه به اتمام خواهد رسید و شرکت کنندگان در صودت اکتساب نمره عالی توان دارند به عنوان معلم در مدرسه ها امین حضور یابند و در غیر این صورت حذف خواهند گردید.

انتهای پیام