به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، به نقل از ارتباطات عمومی حوزه علمیه قزوین،‌ فاطمه محمد بیگی، در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک تولد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی […]

 اجرای طرح «تربیت مربی حجاب» با مشارکت حوزه خواهران

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، به نقل از ارتباطات عمومی حوزه علمیه قزوین،‌ فاطمه محمد بیگی، در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک تولد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در زمینه عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند و از سال‌های بسیار دور تضعیف تعهد به حجاب در دستور کار آن‌ها قرارگرفته هست.
وی گفته بود: ازنظر اسلام حجاب منحصرا اختصاص به زن ندارد، لکن نوعی پرده هست که در ارتباطات میان زن و مرد وجود دارد و مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت و حیا هست. هدف اسلام از حجاب آن هست که زن مسلمان با فراغت کامل بتواند وظیفه ها و رسالت بنیادی خود را انجام دهد.
ریاست بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین تصریح نمود: عفاف و حجاب دارای یک مفهوم هستند، اما عفاف به تقوای درونی و حجاب به تقوای بیرونی اشاره می‌کند. هرچقدر که بانوان و دخترهای حجاب و عفت خود را حفظ نمایند و به آن بها بدهند، جامعه زیادتر در مقابل آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌شود.
محمد بیگی از اجرای طرح «تربیت مربی حجاب» با مشارکت حوزه علمیه خواهران استان اطلاع داد و تصریح نمود: رسالت بانوان ما تربیت و معرفی الگوهای فاطمی (س) و احیای هویت والای زن مسلمان، تقویت و تعالی نهاد خانواده با بهره‌گیری از سیره فاطمی (س) و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب هست و فردی می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد که صداقت، عفت و پاک‌دامنی داشته باشد.
وی به برپایی نمایشگاه «دُر ماندگار» در قزوین اشاره و گفته بود: در کمال خوشبختی سال کنونی نمایشگاه «دُر ماندگار» در کنار نمایشگاه خانه ایرانی و کالای ایرانی به‌خوبی و با استقبال کم‌نظیر مردم قزوین رو به رو شد.

انتهای پیام