عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اراده ای که در مرکزیت دولت فعلی وجود دارد، از جنس اراده مردمی است و نگاه این دولت معکوس نبوده بلکه همسو با نگاه مردم عزیز ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهر کریمه، محمدحسین صفارهرندی شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: ۳۴ سه سال گذشته یک کارنامه ای مقابل ماست؛ تلخی و شیرینی کم ندارد، همه را باهم باید بیان کرد و نبایست حرف برخی از عناصر از همه جا بی‌خبر را که فقط حرف و برداشت خودشان را از جریانات حق میدانند، باور کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: از بی عملی دوره سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، تولیدات کشور ما کاهش یافته است و به گفته رئیس جمهور محترم فعلی، در حال حاضر تقاضا از سوی کشور های خارجی از مقدار تولیدات ما بیشتر است.

 

وی با بیان اینکه برخی نقدها به دولت حاضر وارد است، تصریح کرد: شایان توجه است اراده ای که در مرکزیت دولت فعلی وجود دارد، از جنس اراده مردمی است و نگاه این دولت معکوس نبوده بلکه همسو با نگاه مردم عزیز ایران است.

 

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۰۰ شبکه تلویزیونی خارجی با زبان های فارسی در حال فعالیت و مسلط شدن بر افکار عمومی مردم هستند، اضافه کرد: دشمن امروز با اقدامات گسترده ای که در فضای رسانه ای انجام می‌دهد میخواهد ما را زمین بزند و باید با توجه به دستور «جهاد تبیین» مقام معظم رهبری جلوی دشمنان در رسانه ایستاد.

 

وی در رابطه با تدبیر و بصریت رهبر معظم انقلاب نیز بیان کرد: چند سال پیش مجله تایم آمریکا مقاله ای با عنوان «جنگ آیت الله» منتشر کرد که حضرت آیت الله خامنه ای را اینگونه معرفی کرد: او بعداز جنگ جهانی دوم قدرتمندترین رهبر خاور میانه است؛ او بسیار متقی و زاهد است؛ آینده نگر و بسیار اهل مطالعه است.

 

صفارهرندی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما بسیار ضعیف و کوچک تر از آنند که ما از آنها ترسی داشته باشیم. مردم و جوانان ما در مقابل آنها به ویژه آمریکا که شیطان بزرگ است، با ایمان به خدا همیشه قد علم کرده اند و قدرتمندانه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/