به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار محور خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرگرد پاسدار غلامرضا نجفی، جانشین فرماندهی سپاه ۱۵ خرداد قرچک ظهر دیروز، ۱۳ تیر در جلسه سازگاری تکریم برنامه های دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در شهرستان قرچک، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را […]

 

 

 

 

 

 

   به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار محور خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرگرد پاسدار غلامرضا نجفی، جانشین فرماندهی سپاه ۱۵ خرداد قرچک ظهر دیروز، ۱۳ تیر در جلسه سازگاری تکریم برنامه های دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در شهرستان قرچک، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را ولی نعمتان ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: افتخار میزبانی از کریمه اهل بیت نعمتی هست که خداوند دربردارنده حال ما کرده و همه مردم توان دارند از وجود این کریمان برخوردار گردند.

وی با اهتمام به توجه به کرامات اهل بیت، ابراز کرد: در دهه کرامت علاوه بر برپایی جشنها و مراسمها باید خدمت رسانی به شکلی باشد که به تأسی از سبک زندگی این بزرگان مردم از خدمات حکومت اسلامی بهره ببرند و ایام خوبی هست تا نهادهای سطح شهرستان امور حمایتی خود را در این روزها انجام دهند.
نجفی حضرت معصومه(س) را الگوی همه دخترهای عفیفه عنوان نمود و اظهار کرد: همه دخترهای شهر در مخصوص برنامه دخترهای آفتاب که در روز ۲۴ تیر برگزار می‌شود، دعوت هستد.

تکریم هفته کرامت؛ حلقه مفقوده برنامه های مناسبتی
علاوه بر این محسن خرمی شریف، شهردار قرچک در این جلسه، تکریم هفته کرامت را حلقه مفقوده در برنامه های مناسبتی سال دانست و با ابراز گلایه از ناتوانی برنامه های فرهنگی در این ایام اظهار کرد: در کمال تأسف بعضی از مسئولان با تدارک چند برنامه گزارشی قصد دارند این ایام با برکت را نهایی کنند.
وی با اهتمام بر اینکه باید یکی از خوب ترین ایام سال در کشور ما این ایام باشد و همه چشم انتظار شروع آن باشند، از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در محل دائمی نمایشگاه های شهراری قرچک اطلاع داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با مبحث عفاف و با مشارکت همه دستگاه های فرهنگی شهرستان برگزار می گردد.

خانواده زندانی های؛ چالش پیش روی جامعه امروزی
عبدالحمید مهدوی، مدیر انجمن پشتیبانی از زندانی های شهرستان قرچک در این جلسه امر به سرشناس و نهی از منکر را رأس همه فرائض دینی دانست و اظهار کرد: این کار لازمه یک کار تشکیلاتی هست و روزانه در جامعه باید شاهد پررنگ تر شدن این فریضه با اهمیت باشیم.
وی با اعلام اینکه ۱۲۰ خانواده در قرچک تحت پشتیبانی ما هستند، خواستار پشتیبانی مسئولان از این خانواده ها گردید و اظهار کرد: خانواده زندانی های از چالش های پیش روی امروز جامعه ما هست، با توجه به گفته همه کارشناسان حقوقی که جامعه تهی از گناه نداریم، خوب تر هست تا سرآغاز اجرای امر به سرشناس خانواده ها باشند تا کمتر شاهد عارضه های اجتماعی در جامعه باشیم.
مهدی نیکبخت، مدیریت آموزش و پرورش قرچک و از دیگر سخنرانان این جلسه با ابراز گلایه از ناتوانی در پرداختن به هفته حقوق بشر آمریکایی در سطح شهرستان، اظهار کرد: سبک و سیاق زندگی ها را باید به سمت و سوی سیره رضوی برد.

به حرکت در آمدن اتوبوس جوان در قرچک
علاوه بر این پژمان منصوری، ارتباطات عمومی اداره ورزش و جوانان قرچک از راه اندازی اتوبوس جوان در سطح شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: مشاوره ورزشی، روانشناسی و مذهبی به جوانان و دیگر برنامه های فرهنگی از اغراض حرکت این اتوبوس هست.
در انتهاء این جلسه سیدحمیدرضا نعمتی، ریاست اداره بهزیستی قرچک انجام کار علمی به طور تیمی را لازمه دوری از عارضه های اجتماعی دانست و با بیان اینکه اعتیاد نخستین عامل طلاق در سطح این شهرستان هست، اظهار کرد: تاحالا ۳ مرکز بهبودی اعتیاد در شهرستان داشتیم که مرکز چهارم هم مخصوص بهبودی بانوان در آستانه بهره برداری هست.

محمد فرخی 
انتهای پیام