حسینی با بیان اینکه بر اساس پیمان‌های بین المللی جنگ نیز قواعد و حد و مرزی دارد بیان کرد: اسرائیلی‌ها شقاوت و سنگدلی را به حد اعلا رساندند و تاکنون بیش از ۶ هزار کودک بی گناه و معصوم را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه  سید محمد حسینی عصر روز سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی استان قم با تبریک روز دانشجو گفت:بر اساس پیمان‌های بین المللی جنگ نیز قواعد و حد و مرزی دارد بیان کرد: اسرائیلی‌ها شقاوت و سنگدلی را به حد اعلا رساندند و تاکنون بیش از ۶ هزار کودک بی گناه و معصوم را به شهادت رساندند.

وی افزود: چهره واقعی آمریکا و نظام سرمایه داری و صهیونیست‌ها را باید در صحنه جنگ غزه دید که چگونه مردم را با به خاک و خون می کشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: به دنبال حوادث دلخراش غزه ملت‌های اسلامی و آزاده در کشورهای مختلف اروپایی به صحنه آمدند و از ملت مظلوم فلسطین و غزه دفاع کردند هر چند که سران این کشورها نمی‌خواهند حرف مردم خود را بشنوند.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا برنامه‌های نظام سلطه بهم بخورد افزود: نظام سرمایه داری و غرب به دنبال استعمار و تخت سلطه قرار دادن سایر کشورها هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایستادگی رمز پیروزی در برابر استکبار است ادامه داد: عقب نشینی در برابر نظام سلطه نتیجه‌ای جز شکست در بر نخواهد داشت و ما در برجام دیدیم که علارغم عمل کردن به تعهدات، چگونه ترامپ برجام را پاره کرد و به تعهدات خود پایبند نبود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جنایات آمریکا در ایران و کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: در طی ۷۰ سال گذشته آمریکا در نقاط مختلف جهان جنگ افروزی داشته است و با اعمال کودتاهایی تلاش می‌کرد تا بر کشورها مسلط شود.

حسینی با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی محدود به دو ماه اخیر و به تنهایی نیست بلکه سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از آنها حمایت می‌کردند و در واقع در ریختن خون مردم غزه شریک هستند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی بسیار مهم و دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که در طی ۷۵ سال اخیر چنین اقدامی علیه رژیم اشغالگر قدس سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه جنگ طلبی در ذات رژیم غاصب صهیونیستی است گفت: امروز شاهد هستیم که هزاران نفر از کودکان غزه با حملات وحشیانه و جنون آمیز رژیم اشغالگر قدس به شهادت می رسند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه جنایات اخیر اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه ماهیت اصلی آنان را به رخ دنیا کشید گفت: ممکن بود در گذشته این تصور وجود داشت که در خصوص اسرائیل مبالغه صورت می‌گیرد اما امروز همگان خوی درندگی رژیم اشغالگر قدس را آشکارا دیدند که چگونه به همه خانه‌های مسکونی و بیمارستان‌ها حمله می‌کند و افراد غیر نظامی را به شهادت می‌رساند.