حجت الاسلام محمد صالحی نیا، ریاست اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان در اظهار کرد وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهارکرد: مقرربود طی سال جاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در بخش روخوانی و روان خوانی برای مربیان استان برگزار گردد.وی با بیان اینکه هم حالا در این دوره آموزشی ۲۰ نفرشرکت کرده‌اند، […]

اعزام مربیان خراسان‌شمالی به دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم در قم

حجت الاسلام محمد صالحی نیا، ریاست اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان در اظهار کرد وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهارکرد: مقرربود طی سال جاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در بخش روخوانی و روان خوانی برای مربیان استان برگزار گردد.
وی با بیان اینکه هم حالا در این دوره آموزشی ۲۰ نفرشرکت کرده‌اند، اضافه کرد: درحال حاضر این تعداد از مربیان استان در حال گذراندن این دوره آموزشی درقم می باشند که در انتهاء دوره آزمونی برگزار شده و به نفرات پذیرفته گردیده گواهینامه اعطا می گردد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی از حجم اساتید معروف حوزه علمیه شهر قم استفاده شده هست، عنوان نمود: مدت این دوره آموزشی یک هفته هست.
صالحی نیا افزود: این دوره‌های آموزشی طی سال‌های گذشته نیز برای مربیان استان با استفاده از اساتید مجرب حوزه های علمیه شهر قم و مشهد برگزار شده هست.