به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، تیم الماس شهر در فصل جدید لیگ دسته اول کشور به‌عنوان نماینده شهر قم راهی مسابقات خواهد گردید و در اولین اقدام کادر فنی از سوی این مجموعه مشخص شدند‌. در چند سال موخر نمایندگان شهر قم وضع و برنامه مشخصی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، تیم الماس شهر در فصل جدید لیگ دسته اول کشور به‌عنوان نماینده شهر قم راهی مسابقات خواهد گردید و در اولین اقدام کادر فنی از سوی این مجموعه مشخص شدند‌.

در چند سال موخر نمایندگان شهر قم وضع و برنامه مشخصی را نداشته و همیشه کار به آخرین دقیقه های موکول می‌شد اما سال کنونی سنت‌شکنی گردید و چند ماه مانده به شروع لیگ یک استارت خورد.

طبق آخرین خبر ها از تیم دسته اولی الماس شهر شهر قم کادر فنی این تیم در فصل جدید قراردادهای خود را به‌صورت رسمی امضا نمودند.

سعید برقعی به‌عنوان سرپرست تیم مشخص گردید حمید قرنلی مشاور تیم و محمد حامد اسماعیلی مدیر رسانه می باشند.

این در حالی هست که کادر مشخص‌شده با تجربه بوده و امید می‌رود در صورت فراهم بودن شرایط شانس صعود به لیگ برتر در شهر قم باشد.

اما فهرست بازیکنان موردنظر کادر فنی تاحالا منتشرنشده و هیچ بازیکنی پیراهن الماس شهر را برتن نکرده هست البته به نظر می‌رسد طی روزهای آینده وضع این مبحث نیز مشخص‌شده تا تمرین های به‌طور رسمی استارت بخورد.

مطلب خوش‌یمنی که این روزها در حدود این تیم به گوش می‌رسد حضور دو مرتبه آن در لیگ برتر هست، طبق شنیده‌ها تیم شهرداری ساوه به سبب مشکلات مالی از لیگ کنار رفته و در صورت تأیید این مبحث نماینده شهر قم جایگزین ساوه خواهد گردید.

اسپانسر جدید تیم شهر قم طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتسال اعلام آمادگی کرده و در صورت تأیید هیئت‌رئیسه، الماس شهر به جایگاه لیگ پیروزی فصل گذشته بازخواهد گشت.