به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه، دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی توفیق برای وزیر، پست وی را […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات با آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی توفیق برای وزیر، پست وی را بسیار حساس و مهم دانست و گفت: امنیت کشور زیربنای همه امور و کارهاست و اگر امنیت نباشد اقتصاد هم پیشرفت نمی کند.

استاد عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر حسن سابقه حجت الاسلام والمسلمین خطیب، برای وی آرزوی تداوم خدمت کرد و ضمن اشاره به آیه بلد امین، بیان داشت: اگر در پی تحقق بلد امین هستیم باید شخص وزیر و همه نیروهای تحت امر وی دست به دست هم دهند تا با تلاش و کوشش شبانه روزی امنیت کشور را تامین کنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به فرمایشات و تاکیدات فراوان امام راحل پیرامون خدمت به مردم گفت: انقلاب ما برپایه مردم شکل گرفته است بنابراین لازم است همه مسئولان با همدلی و اتحاد در رفع مشکلات مردم کمر همت بسته و تلاش کنند.

وی افزود: درکارها با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار تمام سعی و تلاش خود را برای تامین آسایش مردم به کار بگیرید.

آیت الله مرتضوی شاهرودی بیان داشت: باید کاری کنیم که اعتماد مردم به نظام روز به روز بیشتر شود و امید در دلهای آنها نسبت به حل مشکلات ایجاد شود.

وی با تقدیر از شخص رئیس جمهور در واردات واکسن گفت: کار آقای رئیسی گامی مهم و موثر در راستای حل مشکلات بود بنابراین لازم است کارهای این چنینی انجام شود تا اعتماد و حسن ظن مردم برگردد.

در پایان وزیر اطلاعات هم گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این سه ماه در راستای تامین امنیت مردم و اهداف نظام در داخل و خارج کشور ارائه داد./۹۳۳/

[ad_2]

منبع
[email protected]