استاندار قم گفت: امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم باید انجام شود تا حضور دانش‌آموزان در این مراسم رونق بیشتری بگیرد و ما شاهد حضور پرشور آن‌ها در مساجد باشیم.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری شهرکریمه، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم امروز در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف که با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم در سالن جلسات محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مراسماتی که تا پایان سال در قم برگزار می‌شود؛ مراسم معنوی اعتکاف است که باید در این زمینه هماهنگی های لازم انجام شود.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی در قم ظرفیت‌های خوبی دارند که باید از آن‌ها در زمینه پشتیبانی استفاده کرد؛ لازمه این امر شناسایی نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان است.

استاندار قم با اشاره به اینکه معاونت امور زائرین استانداری پیگیر هماهنگی‌های مربوطه است، عنوان کرد: هرگونه اقداماتی که در این زمینه باید انجام شود می‌بایست هرچه سریع‌تر این موارد احصا شود؛ مجموعه استانداری قم به ویژه معاونت امور زائرین پیگیر هماهنگی‌ها خواهد بود.

شاهچراغی در خصوص حضور دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف امسال گفت: امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم باید انجام شود تا حضور دانش‌آموزان در این مراسم رونق بیشتری بگیرد و ما شاهد حضور پرشور آن‌ها در مساجد باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسئله جهاد تبیین در اعتکاف امسال باید دنبال شود؛ خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت مراسم معنوی اعتکاف در راستای جهاد تبیین نیز بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/