امام‌جمعه قم گفت: افتخار زنان ما به اصالت والای آن‌هاست و می‌توانند با این اقدام نقشه شوم دشمنان را از بین برده و در حفظ و کرامت جایگاه زن بکوشند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه آیت الله سعیدی در خطبه های امروز نماز جمعه قم با اشاره به توطئه استکباری کشف حجاب گفت: جایگاه زن در اسلام بی‌مانند است و رهبر معظم انقلاب نیز در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) در دیدار با بانوان در مورد نگاه و رویکرد تمدن غرب در خصوص زنان فرمودند که رویکرد آن‌ها در مبحث مهم و حیاتی زن در دو عامل سودجویی و لذت بخشی خلاصه می‌شوند و یعنی غربی‌ها به زن نگاه ابزاری دارند.

امام‌جمعه قم گفت: افتخار زنان ما به اصالت والای آن‌هاست و می‌توانند با این اقدام نقشه شوم دشمنان را از بین برده و در حفظ و کرامت جایگاه زن بکوشند.

سعیدی به حادثه تروریستی در کرمان اشاره کرد و گفت: این حادثه نشان از ضعف و سردرگمی دشمنان کوردل و دشمان قسم‌خورده ایران دارد، مردم از ابتدای انقلاب تاکنون با این حوادث روبرو بوده‌اند و هیچ‌گاه از این حادثه‌ها احساس شکست نکردند و برخلاف میل دشمنان، در پی هر حادثه‌ای با توان و اراده بیشتر به راه خود ادامه داده‌اند.

امام‌جمعه قم ابراز داشت: ملت ما از دشمنان خود و مزدوران داعشی جز این انتظار ندارند چراکه دشمنان جهانی ما و به‌خصوص صهیونیست‌ها مردم عادی و زنان و بی‌گناه را از غزه تا کرمان به خاک و خون می‌کشند و دنیای استکبار هم حامی صهیونیست‌های خون‌خوار هستند.

وی گفت: از مسئولان انتظار داریم که به این جنایتکاران کودک کش چنان پاسخ کوبنده‌ای دهند که برای دشمنان درس عبرتی باشد، دنیای استکبار نه‌تنها از حاج قاسم بلکه از زائران مزار حاج قاسم هم هراس دارند اما بدانند که سربازان حاج قاسم بدون آنکه دچار هیجان شوند، آماده انتقام سخت از شما مزدوران هستند.

سعیدی در ادامه با اشاره  به سالروز قیام ۱۹ دی سال ۵۶  مردم قم اشاره کرد و گفت: این قیام در تحولات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، چراکه این قیام مردمی و روحانیت محور، آغازگر تحول اساسی و بنیادین در انقلاب اسلامی بود و با برگزاری اربعین‌های شهدای قم و تبریز و جاهای دیگر بنیان رژیم ستم گر در هم فروریخت.

سعیدی گفت: هرسال به همین مناسبت مردم قم افتخار دیدار با رهبری معظم انقلاب را دارند و از رهنمودهای ایشان بهره می‌برند که امسال نیز با حضور پرشور خود در روز ۱۹ دی، با ایشان دیدار می‌کنند.

امام‌جمعه قم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از توصیه‌هایی که رهبری در این خصوص دارند، مشارکت حداکثری و عمومی مردم است و الزاماتی دارد که شورای نگهبان برای تحقق هر چه‌بهتر مردم تدابیری اندیشیده است که با حفظ نظام و جلوگیری نفوذ اندیشه‌های منحرف، در راستای این شور انتخاباتی بکوشند.

وی در پایان حماسه دانشجویان بسیجی در هویزه و یاد و خاطره شهید علم الهدی و روز شهدای دانشجو را گرامی داشت.