[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله محمدی عراقی در مراسم معارفه آیت الله مقتدایی به عنوان مدیر بیت امام خمینی (ره) در قم انقلاب اسلامی را یکی از نتایج قیام عاشورا بیان کرد و افزود: سنگ بنای انقلاب اسلامی در روز عاشورای سال ۱۳۴۲ با سخنرانی کوبنده امام خمینی (ره) نهاده شد. مسؤول دفتر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله محمدی عراقی در مراسم معارفه آیت الله مقتدایی به عنوان مدیر بیت امام خمینی (ره) در قم انقلاب اسلامی را یکی از نتایج قیام عاشورا بیان کرد و افزود: سنگ بنای انقلاب اسلامی در روز عاشورای سال ۱۳۴۲ با سخنرانی کوبنده امام خمینی (ره) نهاده شد.

مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز نهضت امام مردم در مناسبت‌های محرم و صفر با حضور در صحنه رژیم طاغوت را وادار به عقب نشینی می‌کردند گفت: امروز دشمنان خارجی نمی‌توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما فتنه‌های داخلی همواره آن را مورد تهدید قرار می‌دهد، از این رو باید مراقب جریانات نفاق و فتنه داخلی باشیم.

وی افزود: امروز خطرات درونی و داخلی، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند و حفظ دستاوردهای انقلاب در برابر خطر تحریف ضروری است.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه امروز یاران صدیق، باوفا و مقاوم امام خمینی (ره) همچون شهید سلیمانی‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظ کرده‌اند گفت: آیت الله مقتدایی از استوانه‌های حوزه علمیه و یاران قدیمی امام خمینی (ره) هستند و تا به امروز بزرگان بسیاری در بیت مرحوم امام (ره) خدمت کرده‌اند که در قید حیات نیستند و امیدواریم خداوند متعال این بزرگواران را با اباعبدالله (ع) محشور کند.

[ad_2]