معاون رئیس جمهور گفت: این دولت به دنبال حاشیه سازی و مسائل بیهوده نیست و تلاش می‌شود با مجاهدت، عقب ماندگی‌ها با روحیه مردمی حل شود و در این راستا مسؤولان باید در بین مردم و یار و غمخوار آنان باشند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه معاون رئیس جمهور در امور مجلس در سخنرانی قبل از  خطبه های نماز جمعه ۲۱ بهمن قم  گفت: ایران از نظر ارتباط زمینی و ریلی ظرفیت‌های بسیاری دارد و در استان‌های مختلف کشور گسترش مسیرهای ریلی دنبال می‌شود.

حسینی گفت: امروز پروژه‌های بزرگی در کشور در حال انجام است که برخی از آنان همانند فاز ۱۱ پارس جنوبی موجب ایجاد درآمد برای کشور می‌شود.‌

وی افزود: بالغ بر ۷ هزار واحد تعطیل و نیمه تعطیل در کشور داشتیم که حل مشکلات آنان در دستور کار قرار گرفت.

حسینی بیان کرد: نرخ بیکاری تا ۲ درصد کاهش یافته و این آمار در حال بهبود است و در برخی از استان‌ها بیکاری نیز به صفر رسیده است و واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند نیروی کار هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: برای پیشرفت کشور باید مجاهدت و کار شبانه روزی انجام داد و امروز ایران به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در طی این مدت ۲۵ سفر خارجی داشته که در این سفرها علاوه بر موضوعات سیاسی، مسائل اقتصادی نیز دنبال می‌شود و ایران در این مدت به عضویت گروه‌های مختلف درآمده است.

وی عنوان کرد: این دولت به دنبال حاشیه سازی و مسائل بیهوده نیست و تلاش می‌شود با مجاهدت، عقب ماندگی‌ها با روحیه مردمی حل شود و در این راستا مسؤولان باید در بین مردم و یار و غمخوار آنان باشند.

حسینی گفت: امروز در آستانه انتخابات موقعیت حساسی در کشور داریم و در کل دنیا ۶۶ کشور انتخابات دارند که این حضور ملت تفسیر می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و باید همگان در عرصه مشارکت در انتخابات برای تشکیل مجلس کارآمد و قوی در میدان حضور یابند.

وی افزود: در طی این مدت کارهای بسیاری که سالیان سال بر روی زمین مانده بود و نیمه کاره رها شده بود تکمیل و اتمام شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید شاهد حضور گسترده مردم باشیم افزود: قم در این زمینه پیشگام و همواره تأثیرگذار بوده و این شهر به عنوان پایگاه جهانی شناخته می‌شود.

حسینی گفت: مجلس جایگاه اصلی در قانون اساسی دارد و بر خلاف برخی کشورها که مجلس جایگاه قویی ندارد در ایران اینگونه نیست و مجلس قوی می‌تواند برای پیشرفت کشور اثر بخش باشد.

وی ابراز کرد: در سالیان گذشته آمریکایی‌ها از گزینه‌های جنگ صحبت می‌کردند در حالی که امروز صحبتی از گزینه‌های روی میز نیست و حضور گسترده در عرصه انتخابات می‌تواند دشمن را ناامید کند.