به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی شب گذشته در اجتماع بزرگ رهروان حسینی که با محوریت گرامیداشت شهیدان ترور و یادبود شهدای عملیات مرصاد در گرگان برگزار گردید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما در پیچ خیبر هستیم سند ایمان این هست […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی شب گذشته در اجتماع بزرگ رهروان حسینی که با محوریت گرامیداشت شهیدان ترور و یادبود شهدای عملیات مرصاد در گرگان برگزار گردید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما در پیچ خیبر هستیم سند ایمان این هست که اگر سرمایه‌های انقلابی را زمین بگذارید خدا چک سفید امضا نمی‌دهد و پرچم را بر دوش دیگری خواهد گذاشت بنابریان باید روحیه حماسی و انقلابی خودمان را حفظ نماییم.

بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه خطر دورویی از کفر سخت‌تر هست، اظهار کرد: دورویی در مسیر نفوذش می‌تواند ضربه‌های دشواری را بر پیکره کلیدی ایمان و مسلمین ایجاد کند.

استاد حوزه علمیه اظهار کرد: دورویی با تفکر اسلام سازگار نیست و باید نسبت به خطر جریان دورویی آگاه باشیم، پس مانده‌های اندیشه‌ای که در دهه ۶۰ مطرح گردید و امروز مدعا می‌کند که جریان برانداز هست آن‌ها اهلیتی ندارند که بخواهیم نسبت به آن‌ها دقت نظر دارا باشیم.

بی‌آزار تهرانی دنبال کرد: سازمان مجاهدین خلق جریانی هست که در عملیات مرصاد سیلی دشواری خوردند و هنوز صدای آن بلند هست، عملیات مرصاد کمین‌گاه حق بود که انقلاب اسلامی در آن عملیات به برتری رسید البته هزینه‌های سنگینی هم داشت.

وی با اشاره به جنایت های دشمنان و منافقین اظهار کرد: منافقین کوردل تعداد بسیاری را به شهادت رساندند، آن‌ها نام عملیات را فروغ جاویدان گذاشته بودند و فکر نمی‌کردند کار را تمام کنند، اما نمی‌دانستند که انقلاب اسلامی تجلی نور بود و تضمین نور آن را خدا کرده هست.

بی آزار تهرانی با بیان اینکه نباید نسبت به جریان دورویی و نفوذ غفلت دارا باشیم، اظهار کرد: سازماندهی سازمان مجاهدین خلق، شکست خورده بود و به زوال پیش رفت.

تهرانی اظهار کرد: گزینه‌های با صلابت تشیع در باب المندب را رو کردند و سلطه قدرت را به سخره گرفتند و به چالش کشیدند در نتیجه آن‌ها جریانی نیستند که بخواهیم برایش وقت بگذاریم جریانی که محکوم به فناست.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه جریان دورویی را باید جدی دریافت کنیم، اظهار کرد: بعضی در لباس خودی در فکر ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی می باشند که باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه جریان دورویی را باید شناسایی کنیم، اظهار کرد: تمام ضربه پذیری یک هزار و ۴۰۰ سالی که به اسلام وارد گردید به علت اهل دورویی بوده هست افرادی که در قالب دین می‌خواهند به دین ضربه بزنند.

این استاد حوزه علمیه به صلابت کلامی ادبیات رئیس‌جمهور که جدیدا همه را متحیر کرده اشاره و اظهار کرد: اگر این ادبیات در ۶ سال پیش همین گونه بود جریان استقلال ما در اوج مفهوم قرار داشت.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: امروز می‌خواهند انقلاب اسلامی را متهم به ناکارآمدی کنند و هزینه‌هایش را از رهبری و بچه‌های حزب اللهی دریافت کنند.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه راه نفوذ، دورویی را به بن بست می‌رساند، اظهار کرد: باید برای پابرهنه‌ها کفش فولادی تهیه کنیم و این راه رهایی هست باید برای برطرف گرفتاری گرفتاران شتاب کنیم.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسجام موجب صلابت و عظمت انقلاب اسلامی خواهد گردید این با اهمیت را مسیر سعادت دانست و اضافه کرد: باید مسئولین اخم به دشمن کنند و لبخند به مردم دارا باشند.

بی‌آزار تهرانی اظهار کرد: عده‌ای به خیال خام‌شان نمی‌گذارند جشن چهل سالگی انقلاب را ببینیم، اما با صدای بلند به سلطنت طلبان و منافقین و کفار می‌گوییم که شتر در خواب بیند پنبه دانه؛ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باخبر تجلی و یک قدم بزرگ برای رسیدن به تمدن اسلامی هست.