علی رضایی برادر مرحومه فاطمه رضایی که شایعه شد که در اثر اتفاقات مربوط به دانش آموزان قمی فوت شده درباره علت فوت خواهرش، نکاتی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس علی رضایی برادر مرحومه فاطمه رضایی نیز درباره علت فوت خواهرش، نکاتی را در فضای مجازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

«متأسفانه از دیشب شایعاتی درباره نحوه فوت خواهرم، مرحومه فاطمه رضایی داره پخش میشه و طبق معمول عده ای سوءاستفاده میکنن. بر خودم لازم دونستم توضیحاتی رو عرض کنم:

خواهرم سه چهار روز قبل از فوتش، نیمه شب از شدت درد کمر و پا بیدار شد و نمیتونست بخوابه، با قرص آرام بخش و ماساژ یکم دردش کم شد و خوابید.

صبح که بیدار شد باز هم همون دردها رو داشت و به خودش می‌پیچید. عصر بردیم درمانگاه سرم زدیم یکمی آروم شد برگشتیم.
خودش هم اصلا دوست نداشت بره دکتر دوباره دردش شروع شد، پا درد، کمر درد، دل درد.

چهارشنبه بردیم بیمارستان امام رضا (علیه السلام)، اونجا چند تا آزمایش گرفتن و گفتن باید ببرید بیمارستان خرمی که برای کودکان هست، اونجا امکاناتشون خیلی بیشتره.
چهارشنبه اخرای شب بردن بیمارستان خرمی.

تا پنجشنبه صبح پدر و مادرم کنارش بودن ولی صبح، در عرض چند ثانیه علائم حیاتی‌ش کاملا اومد پایین. احیا شد و دیگه اجازه ندادن بریم کنارش. تا اینکه بعد از نماز مغرب…

خواهرم سه هفته آخر عمرش مدرسه نرفت. دو هفته اول به علت مشکلات شوفاژ مدرسه کلاساش غیرحضوری بود و هفته سوم هم خودمون اجازه ندادیم بره تا یکمی این مسمومیت هایی که شایع شده از بین بره.

قبل از مریضی هم مشکل خاصی نداشت و زندگی عادی خودش رو انجام می‌داد. هیچ علائمی نداشت. فقط سه چهار روز آخر رو مریض بود. علت فوتش هم از کار افتادن کلیه و ریه اش بود.

حالا این وسط یه عده حزب باد و نون به نرخ روز خور اومدن دارن اسم خواهر من رو کنار مهسا امینی میارن و دوباره میخوان شلوغش کنن.

خدا خیر نده بهتون که نه خود اون مرحومه براتون ذره‌ای اهمیت داره، نه خونواده‌ش و نه بقیه دخترای مردم.

ما که میدونیم هدف‌تون از این کثافت‌کاری‌ها و جعل اخبار دروغ چیه، اونایی هم که نمیدونن بدونن

مشت نشونه خرواره

باقی اخبارتون هم مثل این خبره؟

بدا به حال اونایی که باور میکنن

پ.ن: بنده نسبت به مسمومیت دختران سایر مدارس اظهار نظری نکردم و نمیکنم. اتفاقی که در مورد خواهرم افتاده بود رو عرض کردم خدمتتون.»

بر اساس این گزارش، از هفته‌های گذشته حوادثی در برخی از مدارس قم رخداده که موجب انتقال دانش‌آموزان به بیمارستان شده است، هر چند حضور دانش‌آموزان در بیمارستان طولانی مدت نبوده و مشکل حادی را برای آنان به دنبال نداشته اما معاندان و دشمنان نظام به بهانه این اتفاقات درحال شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی هستند.

موضوع حوادث مدارس قم به مجلس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و همچنین دادگستری کل کشور رسیده است و مسئولان ملی با تشکیل تیم‌های تخصصی درحال پیگیری موضوع هستند.

این حوادث مبهم در مدارس قم همچنان درحال رخدادن است و روز گذشته هفت دانش‌آموز قمی راهی بیمارستان شدند.

اما با توجه به اینکه همه ابعاد حوادث اخیر مدارس قم به خوبی مشخص نشده است، دشمنان هر روز شایعه جدیدی را در مورد دانش‌آموزان قمی مطرح می‌کند، این افراد شب گذشته پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی را با بهانه فوت یک دختر بچه‌ای با نام فاطمه رضایی آغاز و دلیل فوت این دختر را مسمومیت در مدرسه عنوان کرده‌اند.

اما بر اساس پیگیری‌های خبرنگار فارس، دختر ۱۱ ساله قمی که چند روز پیش فوت شده است ارتباطی با قضایای مسمومیت مدارس قم ندارد.