استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به «احسن الحال» برسیم، باید خود را به حضرت مهدی (عج) گره زده و در زندگی وصل به این امام همام شویم؛ یاد صاحب الزمان (عج) شادی‌بخش تمامی لحظات زندگی انسان است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی امشب در مراسم توسل به حریم کبریا و قرائت دعای توسل که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در روایات و احادیث بسیار آمده است که برای فرج حضرت مهدی (عج) بسیار دعا کنید چراکه فرج و گشایش شماست؛ در گرفتاری‌ها و بلایا سفارش اکید شده است که دعای سلامتی امام زمان (عج) قرائت شود.

 

وی با بیان اینکه ظهور حجت بن الحسن (عج) باعث گشایش امور همه مسلمین خواهد شد، افزود: امروز مهم‌ترین دعا و درخواست ما از خدای متعال بایستی تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) باشد.

 

این کارشناس مسائل دینی و مذهبی با اشاره به روایات معصومین عنوان کرد: زمانی که حضرت ظهور کنند، درد و رنج از شیعیان بیرون رفته و غم و اندوه‌شان از بین خواهد رفت.

 

وی اضافه کرد: اگر در منزل، خانواده، جامعه و… مردم به مشکلی برمیخورند، با ذکر نام و یاد مهدیِ فاطمه (عج) و دعا برای سلامتی و فرج حضرت، یقیناً مشمول دعای خیر ایشان خواهند شد و ان شا الله مشکلاتشان برطرف می‌شود.

 

کارشناس معارفی در حرم مطهر بانوی کرامت، آمدن یوسف حضرت زهرا (س) را بهار حقیقی دانست و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به «احسن الحال» برسیم، باید خود را به حجت بن الحسن العسکری (عج) گره بزنیم؛ یاد این امام همام شادی‌بخش تمامی لحظات زندگی انسان است.

 

وی بیان کرد: امام زمان (عج) عین الله ناظره است و ما در محضر ایشان هستیم و به گفته خود حضرت، تمامی شیعیان را دعا می‌کنند؛ کلید حل همه مشکلات جامعه به دست صاحب العصر و الزمان علیه‌السلام است پس به مردم توصیه می‌شود هیچ‌گاه دست از توسل به محضر حضرت نکشند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه