سردار بهادر اسماعیلی از کشف بیش از ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای عملیات مشترک استان‌های قم و البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سردار «بهادر اسماعیلی» جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: با تمرکز، رصد فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم به روی عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مشخص شد فردی قصد دارد مقادیر قابل توجهی موادمخدر را در پوشش بار بادمجان به وسیله خودرو نیسان آبی از یکی از استان‌های جنوبی به استان البرز منتقل کند.

 

وی تشریح کرد: با تلاش بی وفقه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، موقعیت و مکان حضور این قاچاقچی در استان البرز شناسایی و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اعلام شد.

 

سردار اسماعیلی گفت: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، سوژه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشاهده و خودرو وی توقیف و در بازرسی از زیر بار بادمجان، مقدار ۲۲۷ کیلو و ۸۰ گرم تریاک و ۶۵ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

 

وی در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند و در صورت داشتن پیشنهاد و یا انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس گرفته و مطرح کنند.

 

انتهای پیام/