به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛آیین پرشکوه کلنگ‌زنی مسجد و مجموعه فرهنگی ورزشی قبا در منطقه پردیسان با حضور مسئولین برگزار گردید. این مراسم با حضور جمعی از مردم منطقه و مسئولین استان، آیت‌الله حسینی بوشهری نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم، محمود مظفر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم؛؛آیین پرشکوه کلنگ‌زنی مسجد و مجموعه فرهنگی ورزشی قبا در منطقه پردیسان با حضور مسئولین برگزار گردید.

این مراسم با حضور جمعی از مردم منطقه و مسئولین استان، آیت‌الله حسینی بوشهری نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم، محمود مظفر مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور، احمد امیرآبادی نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه پردیسان، مسئولان کل استان، دبیران اقامه نماز، روحانیون و امامن جماعت برگزار گردید.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای خیرین مسجدساز اظهار کرد: برپا کنندگان نماز کسانی می باشند که بسترها و شرایط اقامه نماز را برپا می‌کنند.

وی اظهار کرد: عمران مساجد تنها به ساخت مساجد نیست، عمران به این است که مساجد ما از لحاظ فکری، فرهنگی و آموزشی و با حضور مردم، آباد گردد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بر همکاری مردم در ساخت، عمران و توجه به مساجد را مورد اهتمام قرار داد و اظهار کرد: امید دارم این مجموعه به عنوان یک پایگاه فرهنگی در خدمت مردم باشد.

وی از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی به سبب ساخت مساجد در کشور تقدیر و تشکر نمود.

نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم اظهار کرد: افرادی که اقدام به ساخت مسجد می‌کنند خداوند برای آنها خانه‌ای را در بهشت خواهد ساخت.

در این مراسم قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: امید دارم ساخت مسجد در اولویت ایجاد منطقه های مسکونی باشد و پیش از احداث خانه‌هایی در منطقه های متفاوت اول به فکر ساخت مسجد آن منطقه و محله باشیم.

در این مراسم مصطفی کرمانشاهی از خیرین مسجدساز که ساخت مسجد قبا را متقبل شده است بر ساخت ۹۸ مسجد دیگر تصریح کرد.

این خیر مسجدساز که ساخت دومین مسجد را مورد توجه قرار داده است اظهار امیدواری کرد بتواند این با اهمیت را به درنهایت برساند.

لازم به ذکر است مسجد و مجتمع فرهنگی، ورزشی و درمانی قبا در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در منطقه پردیسان ساخته می‌شود.