[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با عنوان «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» قبل از ظهر یکشنبه در مدرسه فیضیه برگزار شد. گفتنی است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای هماهنگی نهادهای عالی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با عنوان «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» قبل از ظهر یکشنبه در مدرسه فیضیه برگزار شد.

گفتنی است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی از دعوت کنندگان برگزاری این مراسم بوده‌اند.

شعارهایی همچون «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «حوزه انقلابی زمینه ساز ظهور» و «جوان انقلابی کلید راه عبور»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است؛ ولایتش ولایت حیدر است»، «تهدید دشمنان دین سراب است» از جمله شعارهایی بود که توسط روحانیون و برخی از اقشار مختلف مردم که در این تجمع حضور داشتند سر داده شد.

حیاط مدرسه فیضیه مملو از طلاب و روحانیون بود و تعداد بسیاری از بانوان ولایتمدار طلبه نیز در این مراسم حضور داشتند و علیه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شعار داده و حمایت مجدد خود را از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام کردند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس جامعه مدرسین، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت الله سید محمد غروی، آیت الله مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تعدادی از اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در این مراسم سخنرانی کرد .۰۰

[ad_2]

Source link