به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایسنا، طلاب و مردم با سر دادن شعارهایی مثل «مرگ بر صهیونیسم جهانی»، «حقارت نمی پذیریم»، «مرگ بر فرانسه»، «برنامه موشکی خط قرمز ماست» و «مذاکره نداریم»، اعتراض خود را به عزیمت وزیر امور خارجه فرانسه نشان دادند. در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، عضو […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایسنا، طلاب و مردم با سر دادن شعارهایی مثل «مرگ بر صهیونیسم جهانی»، «حقارت نمی پذیریم»، «مرگ بر فرانسه»، «برنامه موشکی خط قرمز ماست» و «مذاکره نداریم»، اعتراض خود را به عزیمت وزیر امور خارجه فرانسه نشان دادند.

در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد: فحش به ریاست جمهور کشورمان فحش به ملت ایران هست و فرانسه مشی فحش آمیزی با ریاست جمهور و ملت ایران داشت.

علاوه بر این حجت الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تصریح نمود: گفتگوها با آمریکا و ابرقدرت های جهانی مشکلی از کشورمان حل نمی کند.

در انتهاء نیز اطلاعیه ای در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری و استواری ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و محکومیت رفتارهای دوگانه آمریکا و بعضی از کشورهای ابرقدرت صادر گردید.

انتهای پیام