رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از تجهیز باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان قم به جعبه رایگان و مجهز کمک‌های اولیه خبر داد.

به گزارش شهرکریمه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و درمان ورزشکاران در فضاها و اماکن ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی استان قم برنامه تجهیز باشگاه‌های ورزشی فعال و پر رفت و آمد به جعبه کمک‌های اولیه را در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که از تمامی ظرفیت خود در جهت خدمات رسانی به ورزشکاران استان که در زمره برترین‌های کشور هستند، بهره ببریم و در همین راستا اماکن ورزشی استان که توسط بازرسان هیئت پزشکی ورزشی بازرسی شده و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند به جعبه کمک‌های اولیه تجهیز می‌شوند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: برنامه ریزی و ساماندهی کمیته‌های مختلف هیئت برای این منظور در برنامه قرار گرفت و  توانستیم با فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت نگاه‌ها را تغییر داده و اعتماد جامعه ورزش را بیش از گذشته به هیئت پزشکی ورزشی استان افزایش دهیم.

گلفشان بیان داشت: این خدمات تشویقی را در روزهای پایانی ایام الله فجر کلید خورد و امید آن داریم تا پایان سال اماکن ورزشی استان را به جعبه کمک‌های اولیه تجهیز نماییم تا بتوانیم بخشی از سلامت آنان را در باشگاه‌ها تأمین کنیم.

وی عنوان کرد: ۳۰ باشگاه نمونه که دارای آمار ورزشکار  بیمه شده قابل قبول و محسوس هستند علاوه بر جعبه کمک‌های اولیه نیز دستگاه تست قند دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که در قدم بعدی بتوانیم با کمک جمعیت هلال احمر استان قم دوره آموزشی کمک‌های اولیه را برای مدیران باشگاه‌ها و مربیان ورزش قم نیز برگزار کنیم.منبع: مهر