به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سید محمد آقامیری  در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست. استاندار قم بیان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سید محمد آقامیری  در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

وی ابراز کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، اذعان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.